Poznajmy się!
Dagmara Konarska
Prezes New Culture Institute Sp. z o.o.
Po 20 latach praktyki menadżerskiej w korporacyjnym środowisku zdecydowałam się na zmianę roli zawodowej i stylu życia.
Podjęłam się wyzwania założenia i prowadzenia firmy, której misją jest rozwijanie potencjału liderów, doskonalenie przywództwa i standardów pracy.
Podjęłam się wyzwania założenia i prowadzenia firmy, której misją jest rozwijanie potencjału liderów, doskonalenie przywództwa i standardów pracy.
NASZE KOMPETENCJE
Realizujemy projekty dla organizacji różnej skali i różnych branż. Dzielimy pasję do ciągłego doskonalenia i rozwoju. Wspólne dla nas wartości to profesjonalizm, wysokie standardy i jakość pracy, skuteczność w dostarczaniu rezultatów oraz otwartość na nowatorskie rozwiązania.
- Doświadczenie w projektach dla branż: telekomunikacyjnej, energetycznej, farmaceutycznej, finansowej, mediowej, wydawniczej, a także dla instytucji z sektora publicznego
- Znajomość funkcjonowania obszarów biznesowych: zakupy i logistyka, Call Center, sprzedaż B2B, wsparcie sprzedaży, obsługa klienta, technologia i IT
- Metodyka diagnozowania organizacji pod kątem efektywności, standardów pracy, stylu przywództwa i innowacyjności
- Wsparcie liderów w przeprowadzeniu organizacji przez transformację
- Opracowywanie planu działań naprawczych w sytuacjach kryzysowych
- Projektowanie optymalnych procesów, narzędzi i modeli organizacyjnych
- Zwiększanie poziomu innowacyjności organizacji
- Coaching i mentoring liderów zespołów
- Wdrażanie wartości i modelu Przywództwa Służebnego
- Praca z grupą w zakresie wypracowywania rozwiązań biznesowych (facylitacja)
- Prowadzenie warsztatów dla zespołów w zakresie budowania współpracy, partnerstwa, zaangażowania i odpowiedzialności
- Prowadzenie warsztatów dla menadżerów w zakresie wdrażania narzędzi podnoszących skuteczność zarządzania
- Wdrażanie standardów komunikacji opartych na Porozumieniu bez Przemocy według Marshalla Rosenberga
CO NAS INSPIRUJE
Jesteśmy przekonani, że jedyną drogą do trwałej zmiany i osiągnięcia długoterminowego wzrostu wyników jest stworzenie stymulującego środowiska pracy, które nieustannie wyzwala zaangażowanie pracowników i koncentruje się na ich potrzebie autonomii, poczucia sensu oraz spełnienia.
- Filozofia Przywództwa Służebnego (Servant Leadership)
- Podejście bazujące na motywacji wewnętrznej, potrzebie tworzenia, autonomii i uczenia się (założenia Motywacji 3.0)
- Praktyki organizacji turkusowych opisanych przez Frederica Laloux w „Reinventing Organizations” w tym szczególnie proces doradczy, rozwiązywania konfliktów i rekrutacji
- Komunikacja w nurcie Porozumienia bez Przemocy (NVC) Marshalla Rosenberga bazująca na empatii oraz zrozumieniu uczuć i potrzeb
- Metodyka Lean Management System (szczupłe zarządzanie) polegająca na koncentrowaniu się na dostarczaniu wartości dla klienta eliminując marnotrawstwa w procesie
- Kaizen – kultura ciągłego doskonalenia metodą małych kroków
- Nurt esencjalizmu promujący koncentrację działań wokół najistotniejszych kwestii, a w konsekwencji robienie mniej, ale lepiej