Nasze Realizacje

Poznaj nasze projekty i ich efekty

NASZE REALIZACJE

Projekty Efektywność Organizacji

CEL
  • Stworzenie efektywnej organizacji zakupowej
ZAKRES
  • Wypracowanie efektywnego modelu organizacyjnego
  • Zdefiniowanie modelu kompetencji zakupowych oraz ocena potencjału pracowników
  • Zaprojektowanie optymalnego procesu zakupowego dla grupy kapitałowej
REZULTATY
  • Wdrożony nowy scentralizowany proces zakupowy
  • Organizacja zakupowa z funkcją zakupów strategicznych i operacyjnych przygotowana do realizacji postępowań zakupowych dla grupy kapitałowej
CEL
  • Stworzenie skutecznej funkcji sprzedażowej
ZAKRES
  • Wdrożenie standardów zarządzania projektowego
  • Wypracowanie przez zespół strategii sprzedaży dla kluczowych klientów
  • Wzmocnienie współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem
  • Wsparcie indywidualne menadżerów we wdrożeniu zmiany
REZULTATY
  • Dostosowanie struktury organizacyjnej i modelu działania 
  • Udrożnienie współpracy pomiędzy uczestnikami procesu sprzedaży
  • Zdefiniowanie listy inicjatyw zwiększających przychód i wdrożenie systemu zarządzania projektami
CEL
  • Stworzenie efektywnej organizacji zakupowej
ZAKRES
  • Wypracowanie efektywnego modelu organizacyjnego
  • Zdefiniowanie modelu kompetencji zakupowych oraz ocena potencjału pracowników
  • Zaprojektowanie optymalnego procesu zakupowego dla grupy kapitałowej
REZULTATY
  • Wdrożony nowy scentralizowany proces zakupowy
  • Organizacja zakupowa z funkcją zakupów strategicznych i operacyjnych przygotowana do realizacji postępowań zakupowych dla grupy kapitałowej
CEL
  • Stworzenie skutecznej funkcji sprzedażowej
ZAKRES
  • Wdrożenie standardów zarządzania projektowego
  • Wypracowanie przez zespół strategii sprzedaży dla kluczowych klientów
  • Wzmocnienie współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem
  • Wsparcie indywidualne menadżerów we wdrożeniu zmiany
REZULTATY
  • Dostosowanie struktury organizacyjnej i modelu działania 
  • Udrożnienie współpracy pomiędzy uczestnikami procesu sprzedaży
  • Zdefiniowanie listy inicjatyw zwiększających przychód i wdrożenie systemu zarządzania projektami
CEL
  • Zwiększenie wyników sprzedaży w obszarze B2B
ZAKRES
  • Wdrożenie modelu sprzedaży konsultacyjnej w miejsce transakcyjnej
  • Nowa oferta produktowa – rozwój umiejętności sprzedawców
  • Wdrożenie narzędzi wspierających zarządzanie sprzedażą
  • Redukcja czynności administracyjnych i upełnomocnienie sprzedawców – delegacja uprawnień
REZULTATY
  • Wzrost sprzedaży oraz zaangażowania pracowników w zespołach objętych programem na poziomie ok 20%
  • Ustanowienie nowej roli liderów zespołów – coach dla sprzedawców
  • Wdrożenie standardów zarządzania – wizualne narzędzia zarządzania (tablice z wynikami), spotkania z zespołem i indywidualne, go&see, macierz kompetencji
CEL
  • Standaryzacja pracy i wzrost jakości obsługi klienta
ZAKRES
  • Standaryzacja wybranych kroków procesu
  • Uproszczenie raportowania oraz struktury i ilości KPI
  • Wdrożenie nowej roli liderów zespołów (koncentracja na priorytetach, stałe monitorowanie postępów i standardów obsługi pracy, wymiana wiedzy w zespole)
  • Mapa kompetencji konsultanta sprzedażowego wraz z modelem ewaluacji dla kierownika
REZULTATY
  • Skrócenie średniego czasu rozmów (AHT) o ok 30 sec.
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta konsultantów
  • Wzmocnienie roli kierownika zespołu i wdrożenie zestawu narzędzi zarządzania
CEL
  • Zwiększenie wyników sprzedaży w obszarze B2B
ZAKRES
  • Wdrożenie modelu sprzedaży konsultacyjnej w miejsce transakcyjnej
  • Nowa oferta produktowa – rozwój umiejętności sprzedawców
  • Wdrożenie narzędzi wspierających zarządzanie sprzedażą
  • Redukcja czynności administracyjnych i upełnomocnienie sprzedawców – delegacja uprawnień
REZULTATY
  • Wzrost sprzedaży oraz zaangażowania pracowników w zespołach objętych programem na poziomie ok 20%
  • Ustanowienie nowej roli liderów zespołów – coach dla sprzedawców
  • Wdrożenie standardów zarządzania – wizualne narzędzia zarządzania (tablice z wynikami), spotkania z zespołem i indywidualne, go&see, macierz kompetencji
CEL
  • Standaryzacja pracy i wzrost jakości obsługi klienta
ZAKRES
  • Standaryzacja wybranych kroków procesu
  • Uproszczenie raportowania oraz struktury i ilości KPI
  • Wdrożenie nowej roli liderów zespołów (koncentracja na priorytetach, stałe monitorowanie postępów i standardów obsługi pracy, wymiana wiedzy w zespole)
  • Mapa kompetencji konsultanta sprzedażowego wraz z modelem ewaluacji dla kierownika
REZULTATY
  • Skrócenie średniego czasu rozmów (AHT) o ok 30 sec.
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta konsultantów
  • Wzmocnienie roli kierownika zespołu i wdrożenie zestawu narzędzi zarządzania
CEL
  • Wdrożenie zwinnego procesu zakupów projektowych
ZAKRES
  • Stworzenie modelu organizacyjnego dla obszaru zakupów projektowych
  • Stworzenie strategii działania i zakupów w obszarze innowacyjnych produktów i usług, w tym zaprojektowanie niestandardowych dla obszaru zakupów KPI
  • Zaprojektowanie i wdrożenie zwinnego procesu zakupowego uwzględniającego udział zakupów w formułowaniu modelu biznesowego
  • Wprowadzenie nowej roli zespołu zakupowego w organizacji i włączenie funkcji zakupowej w projekty specjalne z obszaru nowych biznesów
REZULTATY
  • Wdrożony i działający nowy zwinny proces zakupowy
  • Zaangażowanie funkcji zakupowej w realizację strategicznych projektów biznesowych w ramach wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów spoza obszaru telco
CEL
  • Optymalizacja procesu zakupowego E2E
ZAKRES
  • Przemodelowanie procesu zakupowego w tym stworzenie i wdrożenie procedur zakupowych na wszystkich etapach procesu zakupowego
  • Stworzenie i wdrożenie narzędzia wprowadzającego standaryzację umów zakupowych i podnoszące efektywność pracy na etapie tworzenia umowy
  • Projekt outsourcingu operacyjnego procesu zakupowego
  • Uproszczenie procesów decyzyjnych (governance)
  • Optymalizacja operacyjnego procesu zakupowego
REZULTATY
  • Skrócenie średniego czasu rozmów (AHT) o ok 30 sec.
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta konsultantów
  • Wzmocnienie roli kierownika zespołu i wdrożenie zestawu narzędzi zarządzania
CEL
  • Wdrożenie zwinnego procesu zakupów projektowych
ZAKRES
  • Stworzenie modelu organizacyjnego dla obszaru zakupów projektowych
  • Stworzenie strategii działania i zakupów w obszarze innowacyjnych produktów i usług, w tym zaprojektowanie niestandardowych dla obszaru zakupów KPI
  • Zaprojektowanie i wdrożenie zwinnego procesu zakupowego uwzględniającego udział zakupów w formułowaniu modelu biznesowego
  • Wprowadzenie nowej roli zespołu zakupowego w organizacji i włączenie funkcji zakupowej w projekty specjalne z obszaru nowych biznesów
REZULTATY
  • Wdrożony i działający nowy zwinny proces zakupowy
  • Zaangażowanie funkcji zakupowej w realizację strategicznych projektów biznesowych w ramach wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów spoza obszaru telco
CEL
  • Optymalizacja procesu zakupowego E2E
ZAKRES
  • Przemodelowanie procesu zakupowego w tym stworzenie i wdrożenie procedur zakupowych na wszystkich etapach procesu zakupowego
  • Stworzenie i wdrożenie narzędzia wprowadzającego standaryzację umów zakupowych i podnoszące efektywność pracy na etapie tworzenia umowy
  • Projekt outsourcingu operacyjnego procesu zakupowego
  • Uproszczenie procesów decyzyjnych (governance)
  • Optymalizacja operacyjnego procesu zakupowego
REZULTATY
  • Skrócenie średniego czasu rozmów (AHT) o ok 30 sec.
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta konsultantów
  • Wzmocnienie roli kierownika zespołu i wdrożenie zestawu narzędzi zarządzania

Warsztaty Skuteczność Zespołów

CEL
  • Wzmocnienie porozumienia i współpracy w zespole
ZAKRES
  • Identyfikacja motywatorów, mocnych stron i barier w zespole w kontekście współpracy
  • Praca na przekonaniach wspierających współpracę
  • Trening komunikacji empatycznej (potrzeby-prośby-zobowiązania)
REZULTATY
  • Wzmocnienie integralności zespołu i wzajemnego zrozumienia
  • Wypracowanie zasad współpracy w zespole
  • Plan działań do wdrożenia w zespole
CEL
  • Wypracowanie nowej strategii sprzedaży 360
METODA
  • Interaktywna praca warsztatowa w interdyscyplinarnych zespołach (sprzedaż-marketing)
  • Wybrane narzędzia: analiza potrzeb klientów, mapa klientów, model Canvas, plan działania
REZULTATY
  • Wypracowana strategia sprzedaży pakietowej dla 4 kluczowych klientów
CEL
  • Wzmocnienie porozumienia i współpracy w zespole
ZAKRES
  • Identyfikacja motywatorów, mocnych stron i barier w zespole w kontekście współpracy
  • Praca na przekonaniach wspierających współpracę
  • Trening komunikacji empatycznej (potrzeby-prośby-zobowiązania)
REZULTATY
  • Wzmocnienie integralności zespołu i wzajemnego zrozumienia
  • Wypracowanie zasad współpracy w zespole
  • Plan działań do wdrożenia w zespole
CEL
  • Wypracowanie nowej strategii sprzedaży 360
METODA
  • Interaktywna praca warsztatowa w interdyscyplinarnych zespołach (sprzedaż-marketing)
  • Wybrane narzędzia: analiza potrzeb klientów, mapa klientów, model Canvas, plan działania
REZULTATY
  • Wypracowana strategia sprzedaży pakietowej dla 4 kluczowych klientów
CEL
  • Zbudowanie współodpowiedzialności za cel sprzedażowy w organizacji
METODA
  • Praca warsztatowa kadry zarządzającej
  • Analiza SWOT dla uwarunkowań rynkowych
  • Zdefiniowanie, ewaluacja i zaplanowanie inicjatyw strategicznych
  • Wprowadzenie Planu Implementacyjnego
  • Deklaracja osobistego zaangażowania
REZULTATY
  • Wypracowanie kart dla 10 strategicznych inicjatyw podnoszących wyniki sprzedaży
CEL
  • Zrozumienie sensu istnienia roli jednostki w organizacji oraz wzmocnienie porozumienia i współpracy w zespole
METODA
  • Facylitowana sesja warsztatowa w zespołach (logistyka – produkt)
  • Propozycja wartości roli w organizacji, mapa ról i odpowiedzialności
  • Arkusz potrzeb i wyzwań
  • Struktura komunikacji empatycznej
REZULTATY
  • Wypracowane ustrukturyzowane arkusze z prezentacją rozumienia wzajemnych ról, potrzeb i wyzwań w procesie współpracy
  • Lista działań naprawczych
CEL
  • Zbudowanie współodpowiedzialności za cel sprzedażowy w organizacji
METODA
  • Praca warsztatowa kadry zarządzającej
  • Analiza SWOT dla uwarunkowań rynkowych
  • Zdefiniowanie, ewaluacja i zaplanowanie inicjatyw strategicznych
  • Wprowadzenie Planu Implementacyjnego
  • Deklaracja osobistego zaangażowania
REZULTATY
  • Wypracowanie kart dla 10 strategicznych inicjatyw podnoszących wyniki sprzedaży
CEL
  • Zrozumienie sensu istnienia roli jednostki w organizacji oraz wzmocnienie porozumienia i współpracy w zespole
METODA
  • Facylitowana sesja warsztatowa w zespołach (logistyka – produkt)
  • Propozycja wartości roli w organizacji, mapa ról i odpowiedzialności
  • Arkusz potrzeb i wyzwań
  • Struktura komunikacji empatycznej
REZULTATY
  • Wypracowane ustrukturyzowane arkusze z prezentacją rozumienia wzajemnych ról, potrzeb i wyzwań w procesie współpracy
  • Lista działań naprawczych
CEL
  • Wypracowanie rozumienia ról pełnionych przez współpracujące jednostki oraz wzajemna identyfikacja potrzeb, celów i wyzwań
METODA
  • Facylitowana sesja warsztatowa w zespołach (logistyka – produkt)
  • Propozycja wartości roli w organizacji, mapa ról i odpowiedzialności
  • Arkusz potrzeb i wyzwań
  • Struktura komunikacji empatycznej
REZULTATY
  • Wypracowane ustrukturyzowane arkusze z prezentacją rozumienia wzajemnych ról, potrzeb i wyzwań w procesie współpracy
  • Lista działań naprawczych
CEL
  • Inspiracja dyrektorów sprzedaży i obsługi klienta w zakresie wykorzystania w organizacji elementów filozofii Lean w celu podniesienia stopnia standaryzacji i tworzenia wartości dodanej dla klienta
METODA
  • Przykłady zastosowania Lean w biznesie usługowym
  • wykład, ćwiczenia praktyczne, identyfikacja marnotrawstw oraz czynności o wartości dodanej dla klienta
REZULTATY
  • Wypracowanie listy nieefektywności oraz marnotrawstw w 3 funkcjach biznesowych oraz listy czynności o wartości dodanej dla klienta

NASZE REFERENCJE

Jeśli chcesz z nami doskonalić swoją organizację, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą